onsdag 13 oktober 2010

Trevlig tisdagkväll!

Som vanligt springer veckan ifrån mig och det är redan onsdag... Trots detta har veckan varit bra, en vanlig vecka förutom att vi var och orienterade med våra elever i Gästgivarehagen, det var mycket uppskattat och det gick jättebra...:) Jag har också en lärarstudent denna och nästa vecka så det är att tänka lite extra hela tiden, man får ju också passa på att hinna med lite extra med eleverna när man har en resurs.

Igår var vårt arbetslag hembjudna till Anne-lie. Vi hade en jättetrevlig kväll och blev bjudna på mycket god mat. Vi hade ingen av oss varit hos Anne-lie i deras mycket fina nybyggda hus, det var så fint med allt detta nya så jag blev alldeles salig... Det är alltid trevligt att träffa sitt arbetslag utanför skolans väggar, byta miljö liksom...:)
Berth serverar Ann!

Ann, Maja, Anne-lie och Berth!


Anne-lie fixar till en jättegod efterrätt!


Kaffedags!


Ett stort tack till kollegan Anne-lie för en trevlig kväll hos henne och att vara tillsammans med ett bra och roligt arbetslag gjorde ju bara kvällen ännu bättre...)
Må så gott kära bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...