fredag 8 oktober 2010

VIMSIG!

It's time for Friday and me like...:) Och jag behöver verkligen helg, är helt snurrig i bollen... När jag skulle hem idag var min cykelnyckel borta så jag fick gå hem. Men väl hemma kunde jag inte koppla av, eftersom vem som helst kunde hitta min nyckel och se en ensam snygg cykel stå där och helt enkelt bara ta den...:(

Jag försökte ringa skolan och höra om någon lämnat in den, men inget svar. Jag ringde Dick för att höra om han kunde hämta upp min cykel i bilen, ja som sagt jag bara vimsade runt här hemma och kunde inte koncentrera mig. Just då ringde telefonen och det var min frissa Åsa. "Faaan" skrek jag. "Jag ska ju vara hos dig nu" Suck, men tur att det tog max två minuter så var jag där. Hur kunde jag missa det???? Har aldrig hänt... Men, men någon gång ska väl vara den första. Det lustiga är att jag kom ihåg det i morse, men efter jobbet var det helt borta... Men nu är jag nyfriserad, mätt, god och glad igen.

Det är som sagt mycket på jobbet, man är rätt vimsig i huvudet, men allt måste ju klaffa så det är väl det hemma som blir lidande. Men det är tur att vi trivs ihop i arbetslag 4, och idag tog vi lite bilder på oss, eftersom vi i fyran ska öppna en egen klassblogg och då ska vi välkomna eleverna med en bild på oss...:)

Ann, Berth, Anne-lie och jag....

Denna bild ville inte Berth ha på vår klassblogg hihi...
Förstår inte han pratade någon om en mage????

Nu har jag tagit helg, i alla fall fredag och lördag, på söndag måste jag jobba en del, komma ifatt liksom, om man nu någonsin gör det??????
Önskar er en riktigt skön hösthelg kära bloggläsare!!!
Kram!!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...