söndag 25 oktober 2009

Vintertid!

Idag fick vi sova en timma längre och det var gutt!! Ställde om klockan när jag gick och la mig och då syntes det inte hur länge jag egentligen sov. Jag förstår inte vad länge jag sover om helgerna nu... Men det är mörkt och ruggit ute och varm och skönt i sängen:)

Igår var vi på Second hand och jag hittade ett jättefint gammalt skrivbord som hade passat i det nymöblerade rummet med lite äldre stil, men så gick det inte in, typiskt. Sen åkte vi en sväng till mamma och Leif i stugan och fikade. Eftermiddagen och kvällen tillbringade jag med ALLA mina kort som jag håller på att sätta in i album. Nu är jag i alla fall på 09 men albumet tog slut och många kort är det kvar...

När Christopher kom hem (jobbat) blev det filmtajm "Coach Carter" en verklighetsbaserad film, faktiskt riktigt bra. Elina var på Kontrast med tjejerna, de firade Ellen som fyllt år...

Nu blir det nog en söndagspromenad...

Ha en skön och fridfull söndag!!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...