torsdag 8 oktober 2009

Regnpromenad!

Har precis kommit hem från en riktigt regning och blåsig promenad med Elina. Hon var sugen på att gå Borgrundan och jag sa att jag kunde hänga med men då fick jag inte gå fort:) Ja och det är mitt dilemma jag kan inte gå sakta, men vi kompromissade lite ibland ökade vi och sedan saktare igen, men det värsta var som sagt regnet som kom redan på Kungsgatan så vi hade en bra bit kvar. Det blev bara värre och värre och när vi kommit runt och ut på andra sidan på Nossenvägen ringde Elina Dick och bad om hämtning. Vi var fullkomligt genomblöta och genomfrusna. Så nu har jag precis fått i mig en varm kopp te och tagit på mig mysdressen,och snart har jag nog tinat upp också...
Ha det gott!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...