söndag 18 oktober 2009

Tack Annika!!

Sååå fint det blev med gardinerna i stora rummet. Igår kom Annika tillbaka med gardinerna uppsydda och klara. Hon ska ha ett stort tack, och inte fick jag betala henne heller, men på något sätt ska jag återgälda henne... Så idag har jag strykit så ögonen blöder, det tog sin lilla stund med 20 m tyg, men det var det värt. Det är ett helt annat rum med värme och stil. Fattar inte hur jag har kunnat varit utan i ett helt år. För det är inte klokt, vi har bott här i 1 år nu!!!!!!

Igår kväll var vi hos Ann och Willy och åt god mat med trevligt sällskap. Mia och Anders var också där och det blev en riktigt trevlig helg mitt i vår ensamhet. För vad tomt det är på Storgatan 39 när ungdomarna är iväg. Dessutom ringde Elina och sa att de blir nog kvar till måndag, ja, ja roligt att de har det bra, man vet aldrig när Johanna o Nicke kommer till Småland så det är bara för systrarna att umgås.... De skulle visst på bio ikväll:)


Vi hörs alla ni som kikar in här hos mig!!
Ha en fridfull söndagskväll!!

1 kommentar:

Eva S sa...

Uuups så ombonat o fint det blev....nu kan ni sitta o mysa du & Dick o flickorna också förstås och bara titta på gardinerna !!
Ha det gott i höstrusket, vi hörs

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...