fredag 2 oktober 2009

Höstfint och ommöblering!

Förra veckan när vi skulle åka till Linköping på restaurang med min bror och hans dåvarande sambo (numera fru) hade vi bestämt att vi skulle gå en sväng på IKEA efteråt. Nu blev det ju som sagt en vigsel istället som vi inte alls var beredda på. Men skam den som ger sig, vi åkte allt en sväng till Ikea efter vigseln innan vi skulle äta bröllopsmiddag. Så äntligen fick jag mina efterlängtade hyllor, sedan blev det en svart ryamatta och lite nya gröna växter. Och nu har hyllorna kommit upp och jag blev så nöjd. Vi har länge funderat på vad vi ska ha på väggen, för det går inte ha någon bokhylla eller något som står på golvet för panelen är i vägen.

Sedan när man är på gång så blir man sugen på fler förändringar, sagt och gjort, Dick hade en fin soffa och ett bord på sitt jobb som vi hämtade och slängde ut vår beiga soffgrupp i arbets- och gästrummet. Sedan hittade vi en hylla som passade till, och VIPS blev det ett helt annat rum, också en stil som mer passar in i lägenheten. Så idag fick min mörkhåriga dotter agera lite modell.




Önskar er alla som kikar in en skön fredagskväll!!

1 kommentar:

Anonym sa...

snyggt med soffan, det blev lite gammaldags :)
/Johanna

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...