tisdag 6 oktober 2009

VARGEN KOMMER!!

Denna vecka är lite häftig för Astrid Lindgrens skolan... Idag har jag suttit med några i ledningsgruppen med våra verksamhetschefer och berättat om vår skol- och verksamhetsutveckling på vår skola. Sedan fick vi fråga och svara på lite frågor. Jag tycker att det gick jättebra, och vår nya chef på förvaltningen tyckte att vår skola var mycket bra:)

Och imorgon kommer vargen som de säger, vargen är alltså skolinspektionen från skolverket som kommer och granskar skolor i Sverige, och nu är det vår tur. Som tur är behöver jag inte intervjuas imorgon, men de kan när som helst dyka upp i våra klassrum, spännande värre!!! Sedan kommer vi att få vår dom, som vi får se som att vi bara kan förbättras tycker jag, men får väl i alla fall hoppas att det inte blir för mycket negativ kritik...

HADE FINT ALLA SOM TITTAR IN!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...