fredag 16 oktober 2009

Systrarna träffas åter!!

Fredag idag, och jag har avslutat mina studier för dagen och börjat putsa fönstren, ohh det är mycket att putsa på. jag får fortsätta imorgon också för det börjar skumma och jag ska hinna med sovrummet också...
Det kommer att bli tyst här i lägenheten i helgen för Elina och Christopher har åkt till Johanna och Niclas i Stockholm. De har längtat sååå efter denna helg, allihop... Systrarna har inte träffats sedan Johanna åkte tillbaka efter semestern, men nu äntligen, och det värmer i mammahjärtat... Och Christopher han längtar till storstaden och en del efter Nicke också. Så ikväll blir det en skön och avkopplande fredagskväll helt ensam med min älskling!!!
Riktigt söta systrar!!

Söta svärsöner alltså!!

Offe och Nicke i aktion!


Njut av fredagskvällen ni också!!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...