onsdag 30 september 2009

Mörkt och kallt!!

Idag tycker jag att det har varit en mycket kall höstdag, trots att solen kom fram mitt på dagen. Jag tycker faktiskt att hösten är väldigt fin med underbara färger i naturen, men jag avskyr kyla. Jag är så fruktansvärt frusen... Idag när jag åkte till jobbet så kändes kylan långt in i märgen. Jag tycker också att det är ledsamt att ta på sig strumpor och långbyxor. Igår var det faktiskt första gången jag hade strumpor och långbyxor på mig på jobbet. Men jag ska försöka att överleva denna vinter också:)

Nu har jag två läsdagar framför mig igen, och när jag skrivit klart hemtentan om religionen ska jag börja läsa om "Språk, kultur och social identitet". Nu börjar det bli lite bättre litteratur på kursen faktiskt. Jag har också läst klart "Hedersmordet på Pela", så fruktansvärt alltså!!! Det är inte klokt att folk i andra delar av världen lever som om vi fortfarande är 1800-talet...

Elina håller äntligen på att fixa sig en blogg, YES!! Roligt för Johanna så hon kan ha lite koll på lillsyrran haha...

Ha en skön onsdagskväll!!
Kramar!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...