onsdag 9 september 2009

Jobbar så lite på skolan!!

Nu kommer jag ifrån vårt första föräldramöte i år 4, och det var precis lika trevliga föräldrar som elever och så engagerade de var. Jag blev riktigt imponerad....

Nu har vi i alla fall kommit till onsdag och vet ni, nu är min vecka på jobbet slut, detta känns riktigt lustigt i mitt liv som studerande. Jag ska alltså vara hemma onsdag och torsdag och läsa om invandringspolitik och så har jag bara några sidor kvar i "Sista brevet till Sverige", men då ska jag börja med "Hedersmordet på Pela". Roligt att vi har en hel del skönlitteratur till kursen också, för det andra är lite tyngre att läsa. Ja, det är inte så att jag inte har arbete att göra här hemma men jag är så lite på jobbet, idag började jag vid kl. 12.00... Och nu är arbetsveckan slut???

Hej so long!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...