fredag 11 september 2009

Migrän!!

Vaknade i natt med en fruktansvärd migrän och illamående så det blev att gå upp och ta de små rosa tabletterna, usch det var längesedan jag hade så ont, men jag somnade i alla fall om. Sedan var det upp vid 7 för att fortsätta läsa... De tog lite tid att komma igång idag och jag hittade på lite allt möjligt först. Men när jag väl kom igång läste jag till ett och då började jag känna att migränen var på gång igen. Jag försökte att ignorera det så jag åkte iväg och handla, vilket jag inte skulle gjort för jag fick så ont nere på netto och blev yr så jag bara vimsade, hmm hem och ta mera tabletter och sova ett tag. Ja, det blev ingen bio som vi hade tänkt utan det blev en kväll i soffan... Får se om vi kan ta igen det imorgon. Ska först hjälpa mamma i skogen, hej o hå!!!

Ha en underbar helg ni alla som tittar in på min blogg!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy vad hemskt!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...