måndag 14 september 2009

Träningsverk!

Usch, fy och ve vad ont i kroppen jag har. Jag har verkligen använt muskler i skogen som jag inte använt på mycket länge, och allt hivande när vi floade upp veden... Dessutom var Ann och jag och gick en rask promenad runt Borg igår kväll också. Men inte nog med det, jag hade bestämt mig att gå på Emmas bas medel pass idag och tänkte att det ger sig nog. MEN i detta pass använder man fram- och baklår mer än någonsin så nu känner jag mig som en mycket stel pensionär hihi...

Imorgon har vi studiedag, första halvan har vi till planering, men den andra ska bli mycket intressant. Vi ska lyssna på Gunilla Hammar Säfström som var svenskaläraren i programmet 9 A, en lärare som jag verkligen ser upp till. Hon såg vad varje elev behövde, och hon SÅG dem verkligen, hon hittade något hos varje elev som kunde lyftas. Spännande, ser fram emot morgondagen. Nu ska jag titta lite på våra hemtentafrågor som kom på webben idag...

Ha det gott så här på måndagskvällen!!

1 kommentar:

Peder Hillström sa...

Kom igen syrran, det där skogspasset var ju bara som ett uppvärmningspass. Nä nu blir det ett par huggarbyxor till dig med så ska vi köra på ordentligt i skogen ;) Nu när även ni kan starta traktorn. *L*

Din käre bror

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...