lördag 5 september 2009

Födelsedag i alla fall!!

Som sagt igår när jag kom hem från Växjö hade vi en riktig myskväll. Familjen hade fixat och styrt. Det var fint och städat (bara det skönt att slippa), Christopher hade gjort plankstek som var super god och sedan blev det tårta och kaffe. Men vi saknade förstårs Johanna och Nicke, får se när de kommer hem nästa gång... Men det blev som sagt en myskväll med familjen. Jag fick en blomma och sedan är jag tvungen att ge mig till tåls, för jag ska tydligen få något som inte har kommit hem, hmm...


Idag blev det mera kalas när mamma och Leif kom. Jag bjöd på ett par olika pajer med sallad och sedan blev det blåbärstårta och paketöppning. En stor svart läderkorg och en jätte fin stor ungsfast form. Något jag verkligen behövde, för mina former åkte i golvet på Drottninggatan. Ja, så då är man väl 44 år i alla fall, haha...



Elina med sin kompis Johanna och Leif...

Leif o mamma!!
Ha en fridfull lördagskväll!!
Kramar Marie!

2 kommentarer:

Mia sa...

Grattis Marie ha en forsatt trevlig helg kram Mia& Anders

Marie sa...

Tackar så mycket! Vi kan väl ses snart!

Kramar Marie!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...