fredag 4 mars 2011

Härliga fredag...

Måndag och nu fredag herregud vad veckan rusar iväg. Jag har verkligen inte hängt med... Kvällarna har gått till arbete, gympa, ridning och så har ju Johanna varit hemma så man har försökt hinna med att umgås lite...:)

Igår jobbade jag över för att jag hade ett möte med skolpsykologen, men den tiden tog jag igen idag. Jag slutade redan halv ett så att Johanna och jag kunde ta en lunch på Kina, åh vilken god buffé...:) På kvällen blev det ridning i Källeberg, min heliga kväll som jag alltid ser fram emot... Idag har jag däremot rejäl träningsvärk för vi jobbade riktigt hårt igår. Jag hade min lilla ponny Mia som är väldigt stark i munnen, vilket jag tydligen alldeles jag glömt bort nu när jag ridit Blomman som inte ens har ett bett...

Nu ska jag njuta av helgen...:) Ikväll blir det både hund och hästvakt haha... Vi har visst skaffat oss en massa djur...:) Nej, men Jeko ska vara hos oss när Elina och Offe ska på massage och äta på Moliljan. De hinner nog inte hem tills hästarna ska in, så då blir det lite stalltjänst också... Sedan blir det fredagsmys.... Sitter precis och funderar på vad vi ska mysa på?????????? Jag är i skrivandets stund väldigt mätt efter den mastiga kinamaten så jag kan inte komma på något...

Önskar er kära bloggläsare en riktigt skön mysfredag!
Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...