söndag 6 mars 2011

Bluesafton...

Idag mår jag bra, riktigt bra...:) Och igår hade vi det så himla roligt. Det är så sällan som man går ut och dansar till riktigt bra musik nu för tiden, så dessa bluesaftnar är verkligen något man ser fram emot...:) Vi hade som sagt ett gäng här innan som jag bjöd på räkpaj och sallad. Sedan bar det av till parken där Frallan och hans band spelade....:)






Dagen har som sagt varit riktigt bra. Jag njuter av solen och att det nalkas lite vår i luften...:) Det blev en promenad med Dick i eftermiddagssolen, men på vissa stället blåste det allt lite väl kallt... Men det är så underbast att det har blivit ljusare på kvällarna nu...
Nu har Johanna och Niclas åkt hem till Stockholm... Johanna börjar skolan i morgon igen och för mig är det dags för en ny spännande vecka...
Hoppas att ni kära bloggläsare får en solig och trevlig vecka!!
Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...