söndag 13 mars 2011

Nerv i kläm!

Skulle väl aldrig ha gnällt om att jag hade ont i ryggen efter ridningen för idag har jag varit med om en smärta som jag inte haft sedan jag födde barn... Oj, oj säger jag bara när helt plötsligt en nerv i låret satte sig i kläm...:( Jag skrek och grät i 3 timmar innan det överhuvudtaget släppte något och jag kunde lägga mig en stund. Det kan jag säga gick inte innan, jag vandrade omkring här som en tok, inga smärtstillande tabletter eller salvor hjälpte det minsta.

När jag efter fyra timmar tagit mig samman någorlunda ringde jag sjukvårdsupplysningen, för jag blev lite misstänksam om det var en propp. Men de sa att det var en nerv i kläm, och så smärtstillande, benet högt och kyla, inte värmedyna som jag låg på. Jag kunde inte gå på benet till slut för blodcirkulationen hade väl stannat så vaden och foten stack och kändes som en stock... Nu ska jag se om det går att sova överhuvudtaget... Usch, det ena avlöper det andra... Skulle nog aldrig gått till osteopaten, allt verkar sätta igång efter besöket...

SOV GOTT!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...