fredag 26 mars 2010

TENTADAG

IDAG GÄLLER DET, SÅ HÅLL NU TUMMARNA FÖR MIG!!!!
Måste säga att jag har varit rätt ofokuserad denna vecka med allt vad som gällt, tentan, födelsedag, hemlighet och så resan på det... När jag suttit och läst har jag tänkt på något jag behöver ha med mig o.s.v. Igår var jag i alla fall och red för att skingra tankarna och det var som vanligt såååå roligt. Det börjar verkligen gå bra nu när man blivit varm i kläderna, synd bara att det var sista gången för Elina :(...
Tänk nu på mig framåt 14.00-19.00 (sluttiden), hoppas inte jag behöver sitta lika länge som sist.
Ha en riktigt skön och underbar fredag kära bloggläsare!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...