torsdag 4 mars 2010

Äntligen ridning!!

Äntligen äntligen kom jag iväg på ridningen, som jag har längtat... Idag kände vi oss laddade efter att ha sett på dressyruppvisningen i Göteborg, och hej å hå vad duktiga vi var. Skämt å sido så gick det faktiskt riktigt bra, min häst gick faktiskt efter lite slit riktigt bra. Även Elina, Fia och Sara kände sig nöjda, som dessutom fick alla rida stora hästar utom jag, som fick min lilla ponny, hihi... Så det gav kanske lite resultat att titta på de proffsiga ryttarna, om inte annat inspiritation och kanske lite jädra annamat...:)

Imorgon är det dags för ett besök hos kiropraktorn igen, förhoppningsvis så räcker det på ett tag. Jag har faktiskt känt mig helt okej i ryggen några dagar. Jag tränar förstårs flitigt så snart har jag nog ena riktiga magmuskler, eller hur!!!!!!

Elina är som sagt hemkommen från Skåne, och imorgon ska hon ringa och höra om hon får jobbet. Det var en sprudlande glad Elina ♥ som kom hem från Sösdala, och allt var såååå fantastiskt, 40 hästar, 5 hundar, katter och hon skulle bo i en egen klubbstuga och kvinnan som hade stallet var jättetrevlig och det var en damm att bada i bredvid och jättefin natur och, och.... ja hon kunde fortsätta att berätta hur mycket som helst. Och givetsvis stödjer vi henne i detta, trots att det känns jättekonstigt och sorgligt förstårs... Nu blir det (kanske) att fara både till Stockholm och Skåne, och i helgen blir det faktiskt Stockholm, det var länge sedan vi träffade Johanna och Nicke, och längtan börjar bli stor från båda hållen... ♥♥

Ha det gott alla fina bloggläsare!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...