fredag 12 mars 2010

Bakslag

Mars månad är alltid lurig... Förra inlägget flödade av vårkänslor och jag var så glad åt solen, ljuset och takdroppen hmmm. Idag droppar något annat från himlen, SNÖ, bläää... men som sagt mars månad är lurig och det kommer alltid bakslag, så det är väl bara att gilla läget och veta att våren dock är på väg :)

Igår var det torsdag och min favvodag, ridning så klart:) och det går bara bättre och bättre och det blir bara roligare och roligare. Det är bara en sak som bekymrar mig, jag rider för sällan, minst två gånger i veckan behövs... Det tar så lång tid till nästa torsdag och vill man utvecklas snabbare måste man rida flera gånger i veckan... Så jag funderar på att även rida tisdagar, men nackdelen är att jag slutar 16.30 och vi åker 17.15 så det blir i stressigaste laget... Tål att tänka på. Jag kommer i alla fall att sakna Elina på torsdagarna, det har varit så mysigt att åka iväg med henne och rida♥ Vi är ju två mammor med döttrar (Fia och Sara också) i vår grupp :) Så hon kommer att fattas oss...

Nu är det dags att börja plugga på tentan som är om två veckor, GRAMMATIK!!! Det gäller det att repetera för fullt... och helgen innebär faktiskt en del plugg, men även 40 års kalas och ett besök hos Willy och Ann som skulle bjuda på kräftor, så nice...

Ha en riktigt mysig fredag kära bloggläsare!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Ha en jätteskön helg! Grattis till Elina med jobbet, du får hälsa!

KRAM!!!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...