tisdag 23 mars 2010

SURPRISE!

Imorgon bitti får jag äntligen tala om vår "lilla" surprise...:) Det har varit otroligt jobbigt att hålla på hemligheten och vi (jag, Johanna o Elina) har nästan inte talat om det för någon. Det är så lätt att försäga sig... Min älskling♥ fyller som sagt 50 år imorgon och har hela tiden velat fly denna dag. Jag har ju tyvärr min tenta på fredag, så jag har sagt att det inte går. Men vi ska till Stockholm på lördag, hihi... Ja det ska vi, MEN bara för att hämta Johanna, sedan ska vi till Skavsta och därifrån till Barcelona:)


Imorgon bitti (onsdag) får han en resväska, där i ligger detta (ovanstående) meddelande, en liten reseguide "Barcelona" ett par böcker och en skjorta. Sedan är det bara att börja packa!!!!
Undrar om han har anat något eller om det blir en överraskning....?? Som sagt här pluggas det på tentan för fullt så det får väl bli att slänga ner lite vårkläder på lördag morgon. Vi hoppas på varma och soliga dagar och mest av allt, några underbara dagar med familjen:) LÄNGTAR!!!!
Kramgoa hälsningar från Marie!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Ååååå så himla häftigt det låter, hoppas ni får toppendagar nu!!!

Tack för din kommentar hos mig, allt gick bra idag, *pustar ut*

KRAMAR från Ann-Sofie

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...