lördag 27 mars 2010

IT`S OVER!

Och nu är det äntligen över!!! Jag satt faktiskt bara från 14-17, förra gången gick jag därifrån strax före 19.00. Det var ju inte lika långa uppsatser att skriva, som sist. Jag vet som vanligt inte hur det har gott... Det kändes okej om man säger så, men mycket kan vara fel t.ex. att ta ut satsdelar och huvudsater och bisatser... Sedan fick jag som vanligt lite hjärnsläpp och blandade ihop saker som jag verkligen har kunnat. Men, men nu lägger jag detta bakom mig. På med musik sedan körde jag min Hybrid hyrbil hem, en elbil, faktsikt häftig att köra...

När jag kom hem var det fullt hus, vilken tur att jag köpt en smörgårtårta för 10 pers, vilket inte Dick tyckte, "det kommer väl ingen", sa han. Hihi.... fler surprises!!!! :)

Leif, Dick, Willy, mamma, Ann, Anders och Mia!
Ann, Mia och mamma läser Topp 10 i Barcelona!

Dags för smörgåstårtan!

Gentlemannen hjälper damerna!

Leif, mamma och Willy i färd med smörgåstårtan!

Anders hade gjort denna goda tårta!
Dick!

Nu är det väl bara att ta tag i packningen, småhandla lite saker och sedan ge sig av till Stockholm. Johanna stackare ringde igår kväll och sa att hon hade feber:( USCH hoppas verkligen att det går över, hon hade även jätteont i halsen. Mest oroliga är vi för halsfluss, för det är något som hon råkar ut för ibland. Nej, nu blir det packning!!!
Kramar från en ressugen bloggare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...