lördag 20 mars 2010

Hopptävlig!

Idag var det tänkt att jag skulle plugga en massa grammatik, men så var det ju hopptävling i Tuna också, och Elina och jag åkte dit en sväng... Men det blev en rätt lång sväng... men det var det värt :) Elina passade på att gosa med sina favvohästar också hon har ju bara en vecka kvar i Tuna :( Hon pallrade sig iväg trots att hon legat dagen innan med feber, halsont och ryggvärk, hon var dock feberfri men fortfarande rätt ont i ryggen... När man ändå är på plats så hjälper man ju gärna till så jag fick hjälpa domaren Elna med tidtagningen:)

Elina med Stars föl


Elina med Star och fölet!

Elina med Hectra!


Marianne och Mia!


Sara och Star!

Sara o Star!


Eva och Hectra!


Prisutdelning; Eva och Hectra på första plats!


Sara och Star på tredje!

Sedan blev det full fart hemåt för lite grammatik som sagt. Nu blir det snart lite lördagsmys med god kyckligfilé med fetaostsås och tagliatelle och kvällen kommer bjuda på en del tv och film, för ikväll börjar serien Millenium och efter det ska vi se Bröllopsfotografen....


Gotta er och njut av lördagskvällen kära blöggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...