måndag 22 mars 2010

Mycket nu!

Denna vecka blir det lite bloggtorka, för det är mycket nu vill jag lova... Jag pluggar på tentan, Elina planerar flytt, en (jämn) födelsedag i familjen, resa iväg till Stockholm på lite festligheter i helgen och samtidigt hjälper jag till som facklig representant vid tillsättning av 4 fasta lärartjänster på A-L skolan... Ja nu har jag precis avslutat att positionera meningar i ett satsschema och det snurrar i skallen kan jag säga... Innan det läste jag igenom de 24 ansökningarna som kommit in...Roligt att så många duktiga erfarna lärare från andra skolor sökt till oss..:)

En glad överraskning kom till mig idag alla fall, min KAMERA kom, ja faktiskt den som jag skickade efter kl. 22.00 i torsdags kväll, Jag blev så glad :).... Så jag håller på att lära mig den också, men det är bara roligt... Den är jättesnygg!!!!

God natt trogna bloggläsare!
Roligt att så många läser min blogg!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...