fredag 19 mars 2010

FREDAG!

Härliga underbara fredag!!! Helgen är alltid eftertraktad... Det blev en skön och avlappnande fredagkväll men inbakad fläskfilé och klyftpotatis. Lagom till maten kom Christopher hem till en sjuk Elina som ligger här med feber, halsont och värk i ryggen, inte roligt :( Vi såg på Lets Dance och äntligen åkte han ut... jag hade lovat mig själv att vägrat sett finalen annars. Nu kan vem som vinna för de är två riktigt bra dansare i finalen. Vi slog över lite på "Så ska det låta" men det var heller inget vidare. Men så blev det faktisk en sväng på dansmattan som har fått vila ett tag med min onda rygg, men nu var det påt igen...
Santra Mia!


Sara med Pamelas jättesöta föl!
Igår fick jag några foton i stallet innan min strulkamera slog ifrån helt, och det är på min häst, kallar henne det nu för jag rider henne jämt, hihi... Santra Mia...

Hoppas ni alla får en njutfull helg!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...