torsdag 18 mars 2010

Träning ger färdighet!!

Ja nu är det inte så mycket som händer i mitt liv, förutom ett evigt pluggande... för om en vecka är det dags för tentamen igen... Från kl.14-19 har vi på oss och jag kommer ihåg sist att jag reste på mig 18.40 och benen skakade och huvudet snurrade, men, men jag tog mig hem, och tentan gick ju bra. Så det får vi hoppas på denna gång också, trots att grammatiken är så svår att det går lite över mitt förstånd, men faktiskt för varje dag är det något som klarnar. Träning ger färdighet, som det heter och jag har ju en vecka till på mig.

Tur att jag har ridningen på torsdagskvällarna så att jag har något att se fram emot :). Nu är det inte så många gånger kvar för Elina och det känns tråkigt, men hon får ju i alla fall rida på sin hästgård... Nu blir det ostpanerad fiskfilé och potatis till middag...

Hoppas ni alla får en skön torsdagskväll!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...