tisdag 16 mars 2010

50-åringar!!

Mitten av mars, härligt!!!! Åter igen går vi mot ljusare tider och jag längtar verkligen till VÅREN nu!!! Om 3 veckor har vi påsklov och då tror jag att våren är här på riktigt :) Jag har heller inte kommit till skott att kolla på sommarresor som jag nämnt att jag brukar syssla med för fullt denna tid, men det kanske är att vintern varat så länge och det känns alldeles för långt till sommaren.

Vi går också mot andra tider nu i mars, jämna födelsedagar närmar sig!!!! Idag fyller Stefan i Oskarshamn 50 år och honom fick vi gratta via sms för han har rymt till spanien, där han har det varmt och gott, faktiskt så gott att dem kan gå i shorts på dagarna, härligt :) Om en vecka har vi en annan som fyller jämt och tyvärr blev det inte för honom att resa bort över hans födelsedag, (som han önskat) för jag har min tenta dagarna efter, men på lördagen efter den så bär det av till Stockholm i alla fall, och där väntar lite surprise?????

P.S! Idag har min statistikmätare gått över 1000 besökare, helt crazy!!!


HIPP HURRA FÖR STEFAN PÅ HANS FÖDELSEDAG!!
Ha det gott!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...