lördag 7 februari 2009

Trevligt återseende!!




Såå trevligt det var att träffa sitt gamla arbetslag igen. Vi träffades hemma hos mig, och Christina fick en "Lycka till" present av oss. Hon börjar ju att arbeta i Alvesta efter spotlovet och det blir nog tyvärr inte så många mer träffar oss emellan. Sedan åkte vi för att äta på Bryghuset. Det blev snitzel o klyftpotatis (igen), och ett par glas vin till. Vi stannade tills de stängde. Då vandrade jag, Christina och Petter hem, och Christina övernattade hos oss. Hoppas i alla fall att vi träffas alla snart igen... SNYFT!!!

Tack mina vänner för en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...