fredag 13 februari 2009

Fredag och ledig ett tag!!

Ja, det blev inget Hörestadhult för mig igår, för yrseln ville inte släppa så jag fick ta en dag i sängen istället. Jag försökte läsa ikapp lite engelska men det var inte lätt när det snurrade i huvudet fastän att jag låg. Jag ringde till Västervik och de trodde nog att läkaren hade kommit åt någon nerv och det var viktigt att ta det lugnt. Men idag hankade jag mig iväg, och jag kände inte så mycket på morgonen, men när man börjar stimma i skolan kom lite yrsel tillbaka.

Vi firade Alla hjärtans dag på skolan idag och alla klasser gjorde något uppträdande, och idag fick vår sexa äntligen sjunga "We are the world" för alla, och det lät såå bra, de är för mysiga (ibland). Men tänk att få ALLA sexor att ställa upp på detta. Ja, en eloge till dem alla och till Christina som har övat mest med dem. Idag var det som sagt sista dagen för min kollega Christina och det känns tungt, men jag tror att hennes ersättare Angelica kommer att fixa det bra.

Nu är det i alla fall sportlov och jag har en behövlig ledighet framför mig. Ha en riktigt skön fredagskväll alla läsare!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...