tisdag 24 februari 2009

Ensamt!!

Nu är det så där otäckt lugnt här hemma igen. Johanna har ju som sagt inte bott hemma på ett tag, (men kommer faktiskt hem i helgen). Och nu är Elina iväg på praktik också. Hon ska vara 3 veckor i Oskarshamn på strokeavdelningen där, och hon ska på hos familjen Skedebäck, vänner till oss. Elina är ledig i helgen och då kommer hon hem, och jag hoppas att vi kan få till en av kvällarna där båda döttrarna med pojkvänner är hemma. Det är härligt ibland med storfamilj nu när det är så lugnt emmelanåt. Ser fram emot helgen, längtar efter mina tjejer (och grabbar). PUSS!!

I helgen måste jag också arbeta lite med första engelska uppgiften. Nu har jag fått VG på de två första delkurserna så nu vill man ju gärna fortsätta med det. Det hade jag absolut inte tänkt eller eftersträvat från början, men.... ja sådan är jag...

Jobbet denna vecka startade med rivstar vill jag säga. Vi skulle starta upp flera nya teman, och jag var laddad... men vad händer? JO, min kollega blir sjuk och där stå jag ensam med allt. Ja, så nu blev det ju inte som vi tänkt men jag hoppas vi kommer igen nästa vecka.

Det blev alltså en ensam vecka både hemma och på jobbet!!! Jag får väl mysa till det med min kära sambo kanske!!

Kram!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...