fredag 20 februari 2009

Positiva sportlovsdagar!

Ja, nu går det mot slutet av detta sköna lov. Jag har verkligen tagit igen mig, samtidigt som jag har hunnit att läsa engelska och en hel del annan litteratur. Jag har faktiskt börjat att skriva på första uppgiften på engelska kursen också, känns skönt...

Men det som känns allra skönast just nu är att jag har fått klartecken att allt var normalt på mina provsvar, puhh, skönt nu kan jag pusta ut, för det tar att gå och vänta. Det har också varit trevligt att träffa lite vänner på lovet, igår var Git äntligen på besök hos mig. Ses inte så ofta längre. Jag bjöd på lunch och vi snackade och hade trevligt. Sedan hade jag en tid hos frissan och satt där några timmar och njöt. Ganska nöjd faktiskt, nyklippt med ljusröda slingor. Roligt att göra lite nytt.


morfar, mormor och jag!!


Och idag trevligast av allt så har mamma och jag besökt mormor o morfar på Frödala. Vi blev bjudna på ostkaka o grädde med kaffe till och vi hade så trevligt. Min roliga mormor undrade när vi kom om jag skulle flytta in... Ja, ja det är tur att man kan skratta åt allt tokigt som hon säger, men jag tyckte ändå inte att hon var så virrig idag. Sedan sa hon när vi åkte att det är roligt när ungdomarna kommer på besök, och det tar jag verkligen med mig, ha, ha...


morfar, mormor och mamma!

Ha det så gott i helgen, och ta hand om varandra!!

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Åh, Marie vad skönt att höra!!! Nu kan du pusta ut!

Kram Annso

anneli sa...

Hejsan!skönt att du fick svaret ganska snabbt,visste att det skulle gå bra.

Ha det bra.
Anneli.

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...