tisdag 10 februari 2009

Brygghuset igen!!!!

Ulla "snart" 50 år
GRATTIS!!

Christina "Broddan"

Kommer att sakna dig!!




Man skulle snart kunna tro att jag är stammis på Brygghuset, för nu har jag varit där igen!! Men vad gör man inte för ens kollegor, Ulla fyller 50 år och Christina ska ju som sagt sluta hos oss, så då beslutade vi oss för att gå ut och äta med dem. Ja, och Brygghuset har ju så god mat. MEN det blev i alla fall inte snitzel igen, utan vad sägs om "Svensk hängmörad biff med nyslagen béarnaise, varm tomatsallad med färsk pommes" de ni!! Ja, det var fantastiskt gott och trevligt att gå ut med sina kollegor.
Nu är det bara 3 dagar kvar för Christina och idag har hon börjat packa ner sina grejer, känns lite tungt faktiskt... Vi ha jobbat tillsammans ett par år nu och jag gillar henne jättemycket och vi kommer bra överens och tänker ofta lika. Så efter sportlovet kommer det att bli tomt, men önskar i alla fall henne lycka till!!


Kram Marie!!

1 kommentar:

Ulla BB sa...

Tack snälla Marie och alla andra kollegor som ville vara med och fira min "stora dag". Trevligt sällskap, god mat och dryck.

Kram,
Ulla 49 år och 51 veckor.

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...