torsdag 26 februari 2009

Surfar runt!

Har haft en webbkväll, suttit och surfat och hittat en massa bra sidor. Jag tycker ju att detta bloggande är så kul och har funderingar på att våra elever i sexan ska få börja blogga i språksyfte. Nu har jag hittat en jätterolig sida som heter http://pedagogbloggar.se/ en sida för skolan i tiden. Där kan man gå in och göra en klassblogg, och när man kommer till sidan så ligger olika klassers bloggar där med text där de berättar vad de har gjort, samt att de lagt ut bilder på aktiviteter och alster som de tillverkat. Verkar jätteroligt tycker jag... Sedan har jag hittat TeacherTube motsvarande YouTube. Sedan måste jag rekommendera språklänkportalen som någon på Växjö universitet gjort. För övrigt kan jag rekommendera er att bli bloggare... ha, ha det är såååå roligt.

Ha en skön kväll och surfa på!!!!!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...