tisdag 3 februari 2009

möte, ishall och möte




Idag har varit en dag i mötets tecken. Ett långt ledningsgruppmöte på förmiddagen och på eftermiddagen har vår utvecklingsgrupp "MÅS" träffats. Där emellan har jag hunnit vara i ishallen med klassen. En underbar dag med otroligt kreativa elever. Vi hade glömt bollen som vi skulle ha lite roligt med, men vad gör de istället? JO de hittar på ett curling spel av några däck... Helt fantastiska!!

Våra möten var också bra och många heta och givande diskussioner om skriftliga omdömen, strävansmål, kursplanemål, IUP och utvecklingssamtal m.m. Men jag hann också med att prata varmt om ett nytt läromedel i engelska "Magic" som vi pratade om på kursen i Växjö i helgen. Vi ska testa den lite och sedan kanske det blir ett alternativ när vi ska välja läromedel nästa gång. Nu ska Ann och jag ta en promenad så man får rensa huvudet lite från alla möten.

Kramar till alla som läser!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...