söndag 21 juni 2015

Trött, glad och lycklig!

Nu har liksom luften gått ur mig, sitter här i soffan söndagen efter midsommar och tar mig inte för någonting... Känner mig helt slut, men så klart väldigt glad och lycklig, lite svårt att beskriva känslan. Igår var vi och hälsade på lilltösen och storebror så klart :) De mådde så bra så... Timo sov när vi kom så vi kunde mysa lite med bebis först. Jag hade också med mig en kartong med bebiskläder som jag samlat en längre tid...:)

Men när Timo vaknade så höll han igång från början till slut :) Vi fikade också med jordgubbstårtan som blev över från midsommarafton...
När vi kom hem från Fågelhem gjorde Johann andra omgången med ögonfransförlängning på mig. Hon började förra helgen och gjorde första delen och då var jag hennes första modell att träna på sedan hon gått kursen. Och denna helg fick jag dubbelt upp med fransar och blev så fin så :) Det är ett riktigt pilljobb, men hon är riktigt duktig Johanna...:)
Nu börjar första veckan på mitt sommarlov och det ska bli så skönt så. Första dagen börjar med en tripp till Oskarshamn :)

Kram
/Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...