torsdag 11 juni 2015

Sista skoldagen!

Ja så var den sista skoldagen med eleverna i femman över... Vi fick en helt fantastiskt härlig dag uppe vid Svinhagen där vi körde lite lekar bjöd på glass och kex i den gassande solen :) Jag fick också en jättefin sommarblomma från klass 5 :)


Imorgon bitti åker jag till Kalmar för att närvara som både vittne och målsägande på rättegången. Det känns faktiskt lite obehagligt och otroligt trist eftersom eleverna har skolavslutning. Jag vet inte riktigt vad som förväntas av mig, jag är ju det enda vittnet så jag tror de kommer grilla mig en hel del. Det var ju ett tag sedan så vissa detaljer kommer jag kanske inte ihåg, men jag får göra så gott jag kan och hoppas att han får ett ordentligt straff.... Önska mig lycka till och alla som ska på skolavslutning ha det så gott :)

Kram!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...