söndag 14 juni 2015

Återföreningens helg!

En helt fantastisk helg är till ända...:) Äntligen är hela familjen samlad igen nu när Johanna är tillbaka från NY. Jag är verkligen glad över att hon gjort sin livs resa, där hon fått dansa massor som är hennes stora passion i livet :) Men jag är också jätteglad att hon är hemma igen...
I helgen kom Johanna och Nicke hem, hon kunde inte vänta till midsommar :) Det blev flera kära återseenden och vi hade en härlig, solig och varm dag i Fågelhem. Jag var där hela dagen, medan Dick fick avvika för att åka på en spelning. Så för min del innebar det mys hela dagen med mina finaste och det blev både lunch, efterrätt och grillat på kvällen. Emellanåt blev det lite prinsbröllop också...:)
 
Idag söndag passade vi på att lägga i bryggan nu när alla var hemma. Vi har väl aldrig lagt i den så sent någon gång, men nu blev det av alla fall och vi hade också tänkt grilla men tyvärr blåste det alldeles för kallt där nere så vi tog grillningen uppe vid stugan istället :)
 
Det var ju vissa galningar som tog premiärdoppet :)
 Två som inte är badkrukor alla fall :)
Sedan blev det som sagt lite korv med bröd uppe i stugan istället :) så fick ju Johanna även träffa mormor och Leif ....

Kram
/Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...