torsdag 25 juni 2015

ALV med goseungen!

Efter att ha legat i soffan i två dagar har jag fått nog, och jag tycker också att det känns mycket bättre. Skönt att det gick över så fort (trodde jag ja)... Dagen till ära skulle ju också få fint väder så jag bestämde mig för att gå till ALV med Timo, en dag med mormor skulle han få goseungen :)

Han vaknade lite tidigt idag så vi bestämde att vi skulle gå på eftermiddagen och det var ju tur för precis på vägen ner kom solen fram :) Vi hade en så mysig eftermiddag Timo och jag. Han är så lätt att ha med sig, gnällde inte en enda gång och gick inte långt ifrån mig... Vi gick omkring och tittade på djuren, "hälsa fåren" sa han... När vi kom till hästarna säger ungen, "bruna hästarna", alltså han är 20 månader... Sedan sprang vi lite i de små husen och till Timos lycka hittade han en sopborste så han kunde städa :) Så mycket teater blir det ju inte tal om men vad gör väl det...
 "Mysa", sa Timo och la sig :)
Ja som sagt en fantastisk dag har vi haft gulle och jag. Men nu får man lida för det, för nu ligger jag här i soffan igen och det värker galet mycket i hela jäkla låret. Herre gud hur länge ska detta ta, ska jag inte kunna gå mina sommarlovspromenader, eller? Inte vill jag gå på värktabletter hela sommaren inte :(

Kram
/Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...