lördag 27 juni 2015

Sol och bakluckeloppis!

Mitt sommarlov fortsätter, trots lite krämpor här och där... Jag har helt enkelt fått tsgit det lite lugnare igen, glöm promenader och annat stim. Igår fredag blev då återigen en slappardag. Men på kvällen kom Anders o Mia på asiatisk mat och lite vin. Först hade vi tänkt gå ut och äta, för jag visste ju inte riktigt hur jag mådde, men till slut kände jag att jag visst fixar det och det var faktiskt vår tur att bjuda på mat. Det var riktigt trevligt och upplyftande som alltid :)

Nu när jag gått hemma i veckan har jag gått och småplockar i skåp och lådor och jag passade på att plocka ihop lite grejer som jag inte behöver längre. Så idag bar det iväg till Målilla bakluckeloppis med allt :) Där var jag inte ensam kan jag säga, men det gick ovanligt bra för mig. Mest sålde jag gamla LP-skivor, men också lite kläder och skor och några saker. Det har ju också varit ett fantastiskt väder med en sol som har lyst och värmt hela dagen :) Slutsumman idag var närmare 800 kr, så mycket har jag aldrig sålt för någon gång, så jag är väldigt nöjd...

Eftermiddagen tillbringade vi på vår soliga balkong och även kvällen var riktigt skön så att vi kunde sitta ute rätt länge, äntligen lite sommarvärme på gång :) Vi avslutade med räkor, ost och kex och vitt vin:)

Ha en fortsatt trevlig och splig helg :)

Kram
/Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...