torsdag 7 maj 2015

Mycket att se fram emot!

Jag längtar så otroligt mycket efter värme, alltså jag tycker kylan håller på sig lite väl länge. Jag får lite smått panik när jag tänker på att jag ska vara i Sverige jan.-febr nästa år. Kan låta knäppt men jag hatar verkligen att frysa och ju äldre jag blivit tycker jag bara  att vintern blir längre och längre...och tyvärr njuter jag inte lika mycket av snön som jag en gång har gjort.

Jag börjar för övrigt landa i livet, haha kan också tyckas lustigt att det ska ta en sådan tid, men när man varit borta från vardagens alla sysslor i 3 månader och alla dagar haft vänner omkring sig, en otrolig gemenskap, värme och sol varje dag så är det inte svårt att hamna i lite tristess när man kommer hem. Jag är så glad att jag haft min kära sambo, och åtminstone en dotter i min närhet och såklart lilla barnbarnet för det har hjälpt mig oerhört mycket att komma på bättre tankar.Jag trivs verkligen med livet och mitt hjärta svämmar att få vara hemma hos mina nära och kära....Nu känns allt mycket bättre och jag är också glad att det finns en resa med hela familjen planerad framöver :) Men ska väl åka iväg en sväng till varmare breddgrader innan dess också :) :)

Jag behöver och gillar verkligen att ha saker att se fram emot. Nu går vi i väntans tiden, också något underbart att se fram emot. Det bara 5 veckor kvar, så allt kan hända...

Kram och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...