lördag 23 maj 2015

Firardags!

Så glad för mina fina vänner... :) I fredags firade vi min fina vän Annika som fyllde jämt för ett tag sedan. Det är en av få vänner som jag har kvar från skoltiden, och fortfarande umgås vi, vilket jag är så glad över.. Nu var det så att hon ville gärna inte firas, men vårt tjejgäng hade en trots detta en innestående inbjudan till henne att gå ut på Stads veranda den 22 maj och så blev det, trots en liten kylig kväll så satt vi ute på verandan och åt, men efter maten fick vi ett bord inne och där fortsatte vi och vi hade en väldigt trevlig kväll.

Vi startade kalaset på Storgatan 39 där det blev en del tjejsnack, lite vin, en Pinacolada och sen blev det förstås lite Cava och ett fyrfaldigt leve innan vi begav oss :) ) :) Vi hade en lite gosig charmör med oss vid skålandet, dock fick han vara hemma hos morfar när vi firade vidare på Stadshotellet :)
Kram och trevlig helg!
Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...