fredag 8 maj 2015

Elina 25 år!

Fattar ni att vår yngsta dotter fyller 25 år? :) Alltså man kan undra vart de 25 åren tog vägen?... Det är så många saker jag minns som igår,Mest härliga minnen, i alla fall från småbarnsåren, tonåren kan ju diskuteras ;) Och när man tänker tillbaka så är det egentligen väldig mycket som hänt. Bara de sista åren, då Elina blev Hornsbo och sedan mamma och nu har hon sitt andra barn på gång och blivit smålänning igen :) Jag är väldigt glad för det och det kommer bli himla mysigt att ha henne närmare... Det är lite roligt att se på gamla foton för det var mycket bus i lilla Elina och det finns en hel del bus i lilla Timo, så vad säger man? Sådan mor sådan son :)

Elina är en stark och målinriktad tjej. Hon vet vad hon vill och brukar också få som hon vill :) Hon är otroligt omtänksam och en helt fantastisk dotter och mamma. Så det är inte undra på att hennes mamma är s¨otroligt stolt över henne. Nu önskar jag henne och familjen stort lycka till med allt som väntas och ett stort grattis till de 25 åren :) Vi kommer att fira henne i nya hemmet i helgen....
Hipp Hurra på din 25-års dag!
Finaste systrar, puss på er!


Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...