lördag 23 maj 2015

Galen vecka

Jaha då var det helg, äntligen måste jag nog erkänna...Som jag skrivit innan så har detta varit en väldigt galen vecka med en massa möten, temadagar och en hel del annat och det har känts väldigt intensivt så det har allt gått åt ett par migräntabletter :) Måndagen började med SvA möte efter jobbet, vidare utvärdering av åp, förstelärarmöte med rektorn, Rumskullaelever på besök och även flera av deras föräldrar, överlämning av Rumskullaelever, föräldramöte och på det två temaeftermiddagar med samarbete med Kulturskolan.... Temadagarna har gått i vårt ALMA projekts tecken, och min grupp har läst engelska sagor för tvåorna och de var så himla duktiga. De var så nervösa innan men gjorde ett väldigt bra jobb...

Jag har ändå lyckats att ha lite ledigt efter jobbet då vi både ha hunnit med en längre cykeltur, samt att jag varit på et friskispass :) En annan sak som jag är väldigt glad över är att jag har så nära till mitt söta lilla barnbarn som verkligen förgyller tillvaron för oss :) Alltså gladare och piggare unge får man leta efter.. I torsdags eftermiddag åkte vi ut till Fågelhem och var där någon timme när Elina skulle ett ärenden, så underbart att ha så nära :)

Kram!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...