söndag 30 november 2014

1 månad kvar :)

Tjoho, en månad kvar till jag ska åka... Nu börjar det bli en hög med grejer så det är snart dags att ta fram resväskorna :) Tiden går så fort nu och jag ska hinna med allt både hemma och på jobbet, sedan tillkommer det lite avslutningar här och där och några vi måste hinna träffa, och givetvis hinna med lilleman så mycket som möjligt.

Kan väl säga att det sista lyckas jag rätt bra med. Han har varit här denna helg också och inte nog med det vi har haft Linus här också, brorsans pojk Så det har varit full rulle sedan lördga förmiddag då vi åkte ut och hämtade Timo i Flytthem. Där passade vi på att besöka alla kossor och kolla in den nya ladugården.



Idag söndag har vi varit och hälsat på Timos gammelmorfar och Linus farfars grav, tyvärr hann inte pappa träffa någon av dem. Vi var också på Näs och julskyltning på stan :) Timo önskade sig en julklapp av tomten också...

Sedan blev det pannkakor här hemma och lek och bus med grabbarna :) Oj, vilken helg, ganska trött faktiskt, men så roligt. Jag passar på att gosa med Timo så mycket jag bara kan nu innan jag ska åka... Han är så himla go och glad den ongen :) Kommer sakna honom massor....










Nu blir det sängen, helt slut, inte bara av att ha de små barnen här, utan mest för att Timo var så täppt i natt så han sov inte så bra och det gjorde ju inte jag heller då förstås. Sedan halv sju idag var det en glad lite prick som låg och snackade i sängen :)


Trevlig vecka på er alla!
Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...