tisdag 4 november 2014

Planering!

Nu med knappt 2 månader kvar så börjar det bli en del att tänka på, både här hemma och på jobbet. På jobbet måste jag vara mer förberedd på att bedöma i Infomentor, alltså på webben. Det vi gör fram till jul måste ju bedöms och dokumenteras för nästa år ligger utvecklingssamtalen redan i februari, så förhoppningsvis är de gjorde när jag kommer hem i mars. Men å andra sidan måste jag göra förarbetet klart. Jag ligger också efter med några utvecklingssamtal från denna terminen eftersom jag varit sjukskriven i 3 veckor. Så det börjar kännas lite stressigt....

Sedan har jag börjat skriva ned på min planeringslista sådana saker som måste fixas innan, som att ta ut lite tabletter från apoteket, ta kort och fixa visum och ett nytt pass, eftersom det går ut i vår och jag måste ju komma hem också. Det ska inhandlas på apoteket, bankärenden måste fixas, ja listan kan göras lång..... . Men det känns ändå lugnare i år :) Men tiden går fort nu och vi ska ju även hinna med lite jul och det är flera goda vänner som vi måste hinna träffa innan också. Pjuuu det börjar närma sig det ser jag när jag kollar i kalendern och ser att det är få lediga helger kvar.

Jag måste också ta alla tillfällen i akt att träffa finaste barnbarnet. Det kommer att bli väldigt tufft att lämna honom, men som sagt vi får scypa så mycket som det bara går... Och jag vet hur fort tiden går...

Så här såg det ut i februari när vi scypade med varandra ;)



I helgen blir det alla fall en massa  snack om Thailand, då två av mina thaikollegor kommer på besök och det ska bli så himla roligt :) Anna och Gunilla två förskollärare som precis som jag åker tillbaka till januari, så jösses vad det kommer att blarras :)


Jag längtar  till helgen då dessa goa pinglor kommer på besök :)

Kram till er alla! 

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...