lördag 29 november 2014

Dottern i Idol!

Åh hej och hå, vilken vecka det har varit... Jag har nog haft nerverna utanpå hela veckan, kändes nästan som om det var jag som skulle dansa :) Sedan har jag gått i väntans tider vad gäller ett annat besked, som faktiskt blev positivt när fredagen kom, så denna vecka har varit en riktig kanonvecka när allt gick så himla bra på fredagskvällen också :)

Alltså fredagskvällen framför teven var helt MAGISK.. Tänk att se sin dotter på bästa sändningstid en fredagskväll, och så bra sen. Hon är ju bara för BRA, helt grym på att dansa och så karismatisk sen. Inte ett öga var torrt här hemma och mamma är så stolt. Vi spelade givetvis in Idol och det har gått ett antal gånger, för jag ville se det om och om igen :)

Detta känns så roligt, som hon har kämpat, och att vara med i Idol har varit en av sakerna hon strävat efter. Så hon är så värd detta och jag är så himla glad för hennes skull :)

Johanna längst till höger med Mollie Linden :)

                                                 Johanna till höger om Mollie!!

Johanna bredvid Mollie till höger!

Johanna längst till vänster!

Johanna  rockar längst till vänster med Idolerna!



Johanna sittande, snyggaste posen, :)

Johanna längst till vänster!


Kram och må så gott!
Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...