torsdag 20 november 2014

Hörestadhult

Idag när jag klev upp och det var kolsvart och regnet återigen strilade ner ska jag villigt erkänna att jag inte alls kände för en heldag i vår skolskog. Men det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder heter det ju :) Så det var bara att klä på sig en massa kläder och ovanpå det regnkläder. Sedan var det bara att samla ihop våra 30 elever, på med västarna och cykla den 5 km långa vägen ut till Hörestadhult. Som vanligt dessa dagar är humöret på eleverna på topp och som vanligt blir det alltid en riktigt trevlig dag.... Regnet avtog till och från men det funkade bra ändå :)



Vi gjorde verbhinderbanor i min grupp :)





Korvgrillning


 Efter en sådan här lyckad dag känner man sig nöjd och belåten och när jag kom hem blev det direkt duschen och nu sitter jag här i soffan med en filt om mig :)

Kram
Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...