tisdag 2 december 2014

Laddat upp...

Nu har jag laddat upp med produkter från apotek och hälsokost.... Sedan vet jag ju att det mesta finns på Koh Lanta, men det känns ändå skönt att ha ett grundpaket med sådant jag vet att jag är i behov av. Så nu kan jag säga check på den punkten också :)



I skolan tränar vi lucia för fullt, för nästa fredag är det dags för våra femmor tillsammans med treorna att lussa på skolan :) Sedan ska vi hinna skriva våra berättelser klara, för jag ska bedöma dem innan jag åker, samt ett matteprov som ska rättas och bedömas utifrån kunskapskraven. Jag ska hinna gå på ett medarbetarsamtal också. Så dessa 2 1/2 vecka som är kvar känns lite för lite för allt som ska hinnas med. Innan veckan är slut ska det nog vara klart med vem som ska vikariera för mig när jag är tjänstledig, och jag hoppas på att det blir bra. Jag känner att jag har en del att lämna över...

Imorgon eftermiddag ska jag dessutom på ett spännande möte, ett möte tillsammans med några av mina närmaste kollegor och några fler som jag ännu inte vet vilka de är. Jag ser fram emot morgondagen med spänning :)

Kram!
/Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...