tisdag 25 november 2014

Lärare efterlyses!

Resan närmar sig med stormsteg och det känns så bra och jag längtar verkligen. Men samtidigt känner jag mig rätt pressad över jobbet här hemma, främst att det är en massa som jag ska hinna klart med eleverna, sedan ska jag hinna att dokumentera,, och så planera för min tid när jag är iväg.... En annan sak som oroar mig är att jag inte vet vem som ska vara i mitt ställe, vikariatet är visserligen ute, men inte så många sökande. Jag vill ju ha tid att lämna över och framför allt att det ska flyta på när jag är borta...Så dags för en efterlysning!!! Finns det några duktiga pensionerade lärare där ute som skulle tycket det vore roligt att arbeta några månader? Ingen skulle i så fall bli gladare än jag :) :) För jag vet att ni finns :) Eller vet ni någon annan duktig person som skulle ta sig an mitt vikariat? Hör av er i så fall!!!

Detta fina vykort fick jag av min vän Gunilla. Fina Gunilla som jag åter igen ska få uppleva detta magiska äventyr tillsammans med, vilket jag är sååå glad för. Det är inte klokt, att vi får göra det igen.. Vi är utvalda och jag är både stolt och tacksam!

 Tack fina vännen för kortet, 
resan har börjat!



Kram till er alla!
/Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...