fredag 30 december 2011

Lata dagar!

Lediga, sköna och lata dagar och jag har verkligen varit dålig på att blogga, då har jag kopplat av vill jag tala om...:) Å andra sidan har jag inget speciellt att blogga om. Johanna och jag går här hemma och myser, läser, ser film och som tur är har vi Jeko så vi kommer ut och får frisk luft och motion haha...


Julhelgen förblev väldigt lugn, juldagen tillbringade Dick och jag här hemma på storgatan alldeles för oss själva, på kvällen kom det en hund, så det blev en riktig slappdag med dator och film. På annandagen var jag först på dressyrkurs och på kvällen bjöd vi Nickes föräldrar så det blev väldigt lugnt om man jämför med hur vi har haft det de senste åren på annandagen. Vi har ju haft Dicks släkt här så vi brukar vara omkring 30 pers, men knytis i och för sig...:) Men i år började Dick och försöka få ihop det men gav ganska snabbt upp, det verkade bli svårt så det var nog dags att hoppa över ett år...


Nicke, Elina, Per, Annika och Johanna på annandagen!


Mina julklappar 2011!


Väldigt snygg designad skalbagge gjord av Nickes kompis!


Stieg Larsson triologin av Elina!



Maffiga ljusstakar som jag fick av min käraste!

Jättefin klänning av Johanna!


Starbucksmugg direkt från New York!




Och som tur är har vi Jeko så att vi har kommit ut. Johanna och jag tog en tur i mammas skog, tur att vi tog denna dag för dagen efter kom värsta stormen...




GOD FORTSÄTTNING FINA BLOGGVÄNNER!!
KRAMAR FRÅN MARIE!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...