fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan!!

Idag är det dan före dopparedagen...:) Det har varit fullt upp hela dagen, men kanske inte riktigt lika stressigt som föregående år. Jag hade t.o.m. börjat pynta lite kvällen innan, det har aldrig hänt förut hihi... Jag glömmer aldrig den julen när Johanna var ett par år och när hon gick och la sig kvällen före julafton hade jag inte plockar fram en enda pinal, men så fort hon somnat åkte alla tomtar och pynt fram och när hon vaknade på julaftonsmorgonen gick hon omkring i minst en timma och bara gapade...:)



Igår gjorde vi julgodis här på Storgatan!!







Idag kom Dick hem med granen, som ska in dagen före julafton enligt tradition...:) Det tror jag aldrig att jag tullar på haha... Granen var enorm, men när han väl satt där i rummet såg den inte speciellt stor ut, möjligen lite bred..:)




Vackert blev det i alla fall!!




Julhunden på plats också...:)
Lagom till sju kom Elina och även Nicke från Stockholm och vi åt av vårt lilla julbord!!!





Jeko ville också vara med i gemenskapen ...:)




JULFRID till ER fina bloggvänner!!


Julkramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...